יופי של הומור. הלוואי שהיינו יכולים כך בקלות לוותר על "מנעמי החיים" ולהיות מאושרים כמו ההומלס בסיפור.
יעקב שדה
4
חובת תרגום היצירה לאנגלית...בארה'ב חסרי הבית רבים מאוד. יקראו את הסיפור בטלפון שלהם יקנאו בהומלסים הישראלים ויעשו עליה..מי ידחה אזרחים אמריקאים? מה הם פליטים אריתראים?..הם פליטי טראמפובאמה...:)
5
תגובה
כתיבת תגובה
נא לסמן את שדה האימות
יופי של הומור. הלוואי שהיינו יכולים כך בקלות לוותר על "מנעמי החיים" ולהיות מאושרים כמו ההומלס בסיפור.
חובת תרגום היצירה לאנגלית...בארה'ב חסרי הבית רבים מאוד. יקראו את הסיפור בטלפון שלהם יקנאו בהומלסים הישראלים ויעשו עליה..מי ידחה אזרחים אמריקאים? מה הם פליטים אריתראים?..הם פליטי טראמפובאמה...:)