הבוקר ההוא, התחיל כמו כל הבקרים, דיבורים, צחקוקים, מתלבשים בתלבושת האחידה ורצים למטבח לחטוף משהו לאכול. כמו תמיד, גם הבוקר אימם דחקה בהם לסיים את ארוחת הבוקר במהרה, לקחת את התיקים ולרוץ לתחנת האוטובוס, "רוצו כדי שלא תאחרו.
מה קורה לילדה בת 14 בדרכה לבית הספר? האם זהו יום ככל הימים? האם הנסיעה ההיא תשנה את חייה?